Läs bara om ni orkar haha

Nämn någon som gjorde dig glad igår: emma gjorde mig väldigt glad igår
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: tittade på top model
Det sista du sa högt: Här
Vad var det senaste du köpte: typ cola tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr: black
Vad är det för väder hos dig just nu: soligt/mulet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm..kanske det
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mycket: nja det vet jag inte
Mardrömmar: nej
Vilket ämne är roligast i skolan: inget
Favoritlåt just nu: många många
Vad ser du om du tittar åt höger: en teve
Vad gör dig glad just nu: ingenting haha 
Vad ska du göra härnäst: titta om smygtittarna på andra avenyn kommit ut
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ganska trött
Klädsel just nu: söndriga jeans haha(dt ska va så? tröja
Musik just nu: ingen
Sommarplaner 2010: 1.Liseberg 2.Resö 3.Sova 4. Chilla 5. Springa
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: haha nej
Vilka är viktigast för dig: min familj/släkt o mina vänner typ
Bio eller promenad: beror på
Är du kittlig: nja
stjärntecken: stkräfta
insekten: vadå insekten?
Vad vill du jobba som? polis lätt !
vad gör du om du får hicka? ber ngn skrämma mig haah
Vad längtar du mest efter just nu? vaaaalborg på fredag :D
Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är elin
Hur svarar du i mobiltelefonen? ah hallå?
Antal timmar sömn inatt? palla räkna det oxå
Vem sov hos dig senast? sandra :)
Vad ser du fram emot? men valborg?
Vad vill du ha just nu? sommar och pengar
Vem längtar du mest efter? haha ganska många
Vilken buss åker du oftast? 50/94/90
Vilken årstid är det nu? vår
Anser du dig själv snygg? nej.
Har du varit kär? ja?
Är du kär nu? nej.

puss på er som läser haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0