PRAAO

Hej, idag var första praodagen
det var väl kul! Jag praoar mest hos Anke
men hos pappa också. Vi håller mest på med
celler och om kroppen. Men det är också kul
att cellabba och färga celler osv. Haha kanske
låter som värsta profset men jag är inte så jätteduktig
än fast det tyckte Anke! Vi åt i sahlgrenskas bamba
det var god mat. Sen köpte vi typ fika och åt det
på pappas rum. Sen cellabba vi lite till och sen
åkte jag till sandra för vi skulle till minipavven och
hämta en lapp om rävholmen (ett läger vi ska på isommar).
Nu känner jag att jag bara skriver och ingen orkar läsa
men i mon ska jag praoa hos maria på neon resurs center haha.
Ha det bäst ♥

- jag på labbet - (mobba inte min vita rock)
dsgs
dfhdf

haha, bjuder er :)

puss♥


Kommentarer
Postat av: emma

haha jag längtar nu :o vi måste ses okej? annars blir jag besviken :/<3

2010-04-20 @ 20:09:47
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0