söndag, söndag & söndag.

Usch vad jag hatar söndagar, särkilt denna
för nu är det slut på praonen och skolan börjar igen..
Och imorgon får vi reda på våra matteprov och jag
har en stor känsla av att jag inte kommer få alls på
på det !

Idag var jag och sandra på torget lite
och jag tittade ut en jeansjacka på only som jag
ska köpa och en liten handväska på accent
som jag oxå ska köpa haha. Sen åkte vi hem till henne och
gjorde olika saker sen gick jag hem och nu sitter jag här hemma
hos pappa och myser! Känner att mina blogginlägg är ganska tråkiga nu.
Så ge mig massor av förslag på vad jag ska skriva om?
Ha det bäst <3

skjg
Jag vill ha sommar nu nu nu NU!

Fast liseberg har öppnat nu och det är nice som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0