Är sjukt förkyld

godmorgon alla underbara.

Hoppas att ni mår bättre än jag,
eftersom jag sitter här och kan inte svälja för jag har så ont i halsen
och har ont i huvudet också. Jag har inte kunnat sova jättebra i natt jag har
frysit och huttrat osv. Så idag ska jag nog bara vara hemma eller ska bara en snabbis in på
torget och titta på skolväska men det är ju typ allt jag orkar idag..
Så börjar skolan på torsdag hoppas verkligen att jag är frisk till dess inte för att jag
längtar men vill inte vara sjuk första dagen....
Igår var jag med Emma vi sjöng idol-spelet haha. Det var iallafall kul!
Eh ja nu har jag inte mer och säga tror jag, vi hörs sen.

Jo juste, bara så ni vet tar jag inte åt mig av anonyma kommentarer.
Jag har inte tvingat er att läsa min blogg så att om ni inte gillar den
så stick för jag vill ha ärliga läsare och hur moget är det att inte våga skriva sitt namn?
Ni vågar ju fan inte ens stå för vilka ni är och vad ni tycker. PINSAMT.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0