Hisingen!

Träffade Rebecka och Emma idag.
Vi åkte till hisingen där Rebecka bor och
spelade kort och sen ville Becka och Emma
bada så vi gick ner till havet och dom badade och
jag är typ förkyld så orkade inte bada.
Men det tog ju ett år för emma att doppa sig så fick stå
där aslänge menmen.
Sen missade jag och Emma såklart bussen så vi fick vänta där
i typ en kvart men det gjorde inte så mycket ändå.
Nu ska jag strax till film tajm och hyra film med pappa.
Han sa att han skulle vara snäll (vilket menas att jag får välja film).
Men helst av allt skulle jag vilja se eclispe igen men nej den finns inte på dvd än
så får vänta. Men hallå? Ingen bryr sig vilken film jag ska kolla på. Haha.
Tack för dagen emma och becka !
ha en bra kväll , hörs ! / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0