IDAS KALAS!

Ja det blev att jag gick på sandras lillasyster idas barnkalas haha.
Nej men jag hjälpte till och höll i fiskedammen osv.
Det var kul, alla barnen sprang runt och var helt galna
ibland fattar jag inte hur dom orkar haha.

Sen gick jag och sandra ut för att vi skulle spela kubb men vi
satt istället och pratade, käkade glass & drack juice.
Ni vet att sandra är helt underbar, älskar henne alltid! ♥
Sen gick vi till en kinagunga (haha, som vi kallar det)
och sandra hade typ damp nej men hon sprang runt hela tiden.
Och jag hade lovat er med bilder igår men det fick ni inte så
här kommer bilder från idag istället. Jag håller alltid vad jag lovar ;)

hfdh
mina converse, åhh vad jag älskar dom !
fdhd
e ♥ s, nu och alltid
gjk
elin elisabeth holmberg, det är jag det haha!
hsdf
sandra springer runt och sjunger eller nått hahah ?!
dfhfd
idag var det asfint väder och faktiskt ganska varmt,
kanske sista varma och soliga dagen för detta året?
usch visst känns det hemskt?
men gud vad jag längtar efter vintern och julen, så himla mysigt ♥
jullov och allt. Aja, nu får jag sluta sitta & drömma men sen hade jag tänkt lägga ut lite
fina vinter bilder :)
fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0