Olivia och Charlie , detta är till er och ingen annan.

jag vet inte vart jag ska börja, våra minnen
är helt oslagbara. Vi hittar alltid på en massa trams
vi är helt galna och jag är så glad att denna sommaren blev våran.
Ni är helt underbara ska ni veta och varje dag jag inte har er vid min
sida så skulle jag göra allt för att ni skulle komma till mig.
Ni vet att jag aldrig kommer svika er och kommer alltid hålla fast
vid er tills döden och längre.
Jag vet inter vem jag skulle vara utan er och alla dagar är oförglömliga.
Lisse, sov hos charlie x2, eco-style och allt sånt jag skrattar bara av att tänka på det.
Och nu när jag är på kreta kommer jag sakna er ngt fruktansvärt men när jag kommer
hem så vi träffas igen har jag bestämt redan nu.
lova mej att aldrig släppa min hand för jag lovar er att vad som än händer
kommer i för bli dom bästa för mig.
älskar er alltid och stort så lämna mej inte olivia bennelind och charlotte (charlie) nilzen

Kommentarer
Postat av: olivia♥

aww, gumman älskar dej med så fucking mke kommer alltid stå vid din sida oh finnas där, saknar dej nått så in i helvete!

oh alla minnen kommer bli så jävla många mer asså redan många oh fler skare bli! tro mej♥

ECOstyle4-ever<3

2010-08-08 @ 16:20:56
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0