glömt av bloggen i julstressen..

Det är så sjukt mycket att göra nu inför jul så jag hinner knappt blogga haha :).
Men igår var jag på Jul på Liseberg med Lovisa och det var mysigt såklart.
Och idag var jag med Olivia för hon skulle köpa julklappar så vi åkte till stan med det var så
sjuuuukt mycket folk så vi drog till Torget istället haha och där träffade vi Felicia och hennes kompis så vi satt och luffade på Mc med dom ett tag. Sen åkte vi till Gården och satt där ett tag sen
åkte jag hem för jag frös ihjäl typ.
Jag kommer inte få sitta vid datan på hela kvällen för min brors kompisar kommer hit och jag
får tydligen inte vara inne på datan då...? xD
Men vi hörs imon, ha en bra kväll läsare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0