Hoppas på att provet gick som jag tror..

Ja för jag tror att det gick fint faktiskt!
Jag har inte orkat blogga i skolan idag för har inte haft mycket batteri på min
dator eftersom min puckade men älskade bror drog ut sladden igår kväll så att
datan inte laddats över natten haha. Bra jobbat Filip!
Dagen idag har varit seg och jag har kännt mig trött och nere hela dagen..
Som alltid på måndagar då..Men nu är jag glad igen för ikväll behöver jag inte plugga för att
tyskaprovet på torsdag blev inställdt! :D
Efter skolan drog jag och Sandra och hämtade hennes lilsis från dagis och
sen kollade vi på ett program och sen drog jag hemåt.
Nu kan jag bara somna här men det ska jag inte göra haha.
Ha det sjuukt bra så höres vi,
juliga kramar från eran favoritbloggare ;)....Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0