ingen skola imon då !

fyfan vad skönt det är med jullov! :)
Håller ni med mig?
.
Idag började det med att jag låg och drog mig sjukt länge i sängen..;)
Sen ringde pappa och sa att vi skulle julshoppa lite så vi åkte till torget och
kollade på julklappar till mig, Filip och Pappa och födelsedagspresent till pappa som fyller år den 21a ;).
Sen åkte vi till några tråkiga affärer och köpte saker till vårat nya hus och sen åkte vi till huset och
kolla lite och det var ju såklart fint som vanligt då...;)
Men nu är jag hemma och jag har det lite mysigt med min lilla Macifee, som jag döpt min Macbook till. Hahahaha.
Idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske baka knäck med mamma och slå in julklappar!!
Mysigt med jul ändå? Eller vad säger ni?
Men här får ni en ego bild på mig, det är ju aldrig fel HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0