jag har världens bästa vänner..

tack för att ni alltid finns där och stöttar mig, ni betyder allt.
TJABBA BLOGGEN!
Idag är jag glad igen som tur är och förlåt för mitt tråkiga inlägg igår!
Jag har nyss kommit hem från skolan och nu är det så att jag
har en del plugg och göra..Men så kom jag på att jag hade bestämt att träffa
charlie. Pinsamt att man glömmer sånt men nu messa hon mig och påminde mig ;)
Men pluggning blir det tyvärr ändå...
Skolan idag var ganska soft och imorgon är det fan redan fredag. Det går ju sketfort! :O
Nästa vecka är det jullov fan.
Aja nu ska jag äta, plugga och träffa charlie men vi höres senare,
puss fina läsare.
Jag och min älskade mobil,
jag ser ut som hej kom och hjälp mig men det får ni stå ut med... ;)
Pussss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0