Jag orkar inte denna skit

usch...Jag är verkligen trött på mig själv. (Inte bara mig själv men..)
Jag skulle kunna och göra en lista på allt jag är trött på men
hur rolig skulle min blogg bli då lixom...
Men jag orkar verkligen inte mer, allt är bara piss och mitt humör är
alltid dåligt. Vet fan inte vad jag ska göra..
.
.
Men nu ska vi inte vara negativa, det är snart jul och jullov.
Och nu är jag sjukt trött så ska snart sova.
Var bara tvungen att skriva av mig den här skiten.
peace out.
Godnatt alla underbara.

Kommentarer
Postat av: Lovisa :D

Jag vet hur det är! <3 Kände själv så typ herom dan! Puss på dig och hoppas tiden går fort till jullovet!! <3 :D

2010-12-09 @ 11:56:04
URL: http://lovisasomkallaslollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0