ojoj ingen bloggning!

Glömde typ av bloggen i skolan idag haha förlåt.
Efter skolan drog jag hem en snabbis och sen åkte jag till torget med charlie och
jag köpte en fin ring (bild kommer) ;).
Nu är jag hemma och ska bara mysa med min lilla älsklings mac.
Kanske ska kolla lite på idol om jag orkar men det tror jag inte haha :)!
Imorgon blir det att simma med Lovisa!! Nice serru ;).
Aja ha en grym fredagskväll alla underbara där ute.
Jag och min snygga ring juu!
Var bara tvungen att skrivs "blingbling" haha ;).
PSST. Ikväll kommer min juldesign också!! :D Visst är det härligt?
detta är tack vare världens bästa olivia så klicka där ---> www.liteomolivia.blogg.se
för att komma till hennes blogg:)
fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0