Pappas fina födelsedag!

Tjatja! :)
Idag fyller ju min pappa år som jag sagt några gånger nu känns det som haha :P.
Men jag träffade Elin och vi drog till torget och jag åt lite och sen
köpte jag en tidning och sen åkte jag hem och åt lite och sen gick jag och Filip
hem till pappa och där satt min faster och hennes familj och vi åt tårta och
sånt mys! :) Sen körde pappa oss hem till mamma igen och jag blev fan
förbuffad (kan man säga så?) över att klockan redan var tio på kvällen :O!
Men nu skypar jag med Lovisa! Trevligttrevligt serruu!
Imorgon ska jag nog träffa Elin och Erik och sen blire packning
för jag ska ju till mormor och morfar på torsdag! ;)
Men ni får sova så sött i natt
Godnatt sötisar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0