Sammanfattning av året 2010!

Detta året har gått så sjukt fort!
Jag har gjort ungefär 20 % av allt jag velat göra! Haha.
Men nu kan vi la gå igenom det lite fortare ;).
.
Januari:
Vad gjorde man i januari egentligen?
Jag gick i Grevegårdsskolan! Hade bara en termin kvar i den..:(
Sorgligt. Men seriöst, inget hände i januari!
ndfhffdh
.
Februari:
Jag gick i skolan precis som vanligt men på sportlovet
så åkte vi till Norge med våra kusiner och åkte skidor/snowboard.
Som vi alltid gör på sportlovet. ;) Ska göra det 2011 också!
Men den veckan gick sjukt fort och det kändes som
1 dag när det egentligen var en vecka vi var där!
Februari var också en allmänt tråkig månad egentligen,
hände inte ett piss!
HFFH
Snööökaoos var ungefär det man komemr ihåg från förra vintern! ;)
swhfs
.
Mars:
Typ en vanlig månad.
dgjhdfj
.
April:
Praoade på sjukhus och sy sak
hahah ;)
Gick i skolan ;)
dsgsdfhdf
Sexigt ellerhur? :D
.
Maj:
Lovisa hade grillfest kommer jag ihåg ;).
Sjukt rolig fest serru.
kommer typ inte ihåg något mer från maj haha.
shsfgf
.
Juni:
Oj denna månad hände mycket!
Fick sommarlov och skildes från Grevegårdsskolan :(.
Hade massa mysiga dagar med Olivia och Charlotte!
Sen hade Elin fest också!
Jag, Lovisa och Sandra åkte på läger på Rävholmen som
var typ det roligaste på hela sommaren! Så
sjukt kul var det!
ausdueredfhhd
.
Juli:
Jag fyllde 13 år och hade en jätterolig födelsedag med mina kusiner och släkten! :)
Sen så sov jag och olivia över hos charlotte! Det var ett riktigt sommarminne!
Emma och jag hade en sjukt mysig dag på Brännö!
jag, olivia och charlotte var även på liseberg! :)
fzjgdhkghgfjgfjk
.
Augusti:
Jag åkte till kreta med familjen och det var sjukt roligt!
Jag träffade många nya vänner där och badade i poolen och i havet
typ hela tiden för det var så jävla varmt..Åhh jag vill tillbaka så
jävla mycket!
ejfpirkjgjedfdkflldjsflf
Vill tilbaka!
Och i augusti började jag även i Tynneredsskolan som är helt okej och jag har
träffat många nya vänner där så det är okej :). Fast saknade ju grevegård mycket!
.
September:
Började att vänja mig vid Tynneredsskolan.
Hände inte så mycket denna månaden.
Hade prov och läxförhör flera gånger varje vecka!
jdzcd
Slutade i handbollen så försökte vänja mig vid att gå och springa varje vecka..
Funkade ju sådär! SKa försöka börja simma med Lovisa! :)
ihigjf
.
Oktober:
Oj, det var inte så länge sen! Gick i skolan och sånt som vanligt men
på höstlovet åkte jag och Sofia till mormor och var där nästan hela
veckan. Det var skitkul..Vill tillbaka! Har alltid kul med världens bästa sofia!
fghfhfdjjgf
.
November:
Tråkig månad...
Skolan tog över mitt liv typ,
orkade inte ett piss mer. Mådde skit.
Fast jag fick min macbook och det var det roligaste som hände denna månad! :)
.
December:
Allt blev mycket bättre!
Hade tyvärr ingen julkänsla fast det blev bra ändå!
Min släkt och min familj blev bjuden på julbord på skaftö!
Och firade sen jul med Mamma, mormor, morfar och Filip!
Det blev mysigt ändå :).
Det blev ett okej år ändå ! :)
Detta tog en timme ungefär..
HAHAH.
Nu BLIR DET FRUKOOOST! :D

Kommentarer
Postat av: katta

fan va ballt o praoa på sjukhus, ska jag fett göra nån gång !

2011-01-02 @ 16:46:57
URL: http://katarrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0