trevlig och kall dag med emmis rönnis !

Idag var jag ju på torget med mamma oxh vi köpte klart några julklappar som
jag precis slagit in :).
Nu när jag tänker efter har jag några julklappar kvar att köpa så jag får ta och göra det
imon eller på onsdag för på torsdag åker jag ju till mormor och morfar.
Men idag var jag med Emma och vi åkte till en mysig skog och gick runt där och
sen gick vi vilse bland alla "skärsgator" hahah. ;)
Sen åkte vi till torget när vi änligen hittade till en busshållplats!
Vi ville köpa en chailatte och dela på men det fattades nio kronor och
det var synd för vi tyckte att vi var värda det!
Sen åkte jag hem och jag åt pizza och slog in presenter som sagt.
Mys stämning på hög nivå! :) Tack Emma för dagen, den kommer bli ett minne och jag har alltid kul med dig!
Ha en mysig kväll , vi hörs la någon gång haha nej
men ikväll kanske :)
Kramisss

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig<3

2010-12-21 @ 13:31:31
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0