utelåååst!

när jag kom hem från stan märkte jag att jag inte hade mina nycklar...Greeeeeat!
Så jag satt där helt ensam på en bänk och så kommer min granne
och sa att jag kunde komma hem till dom ett tag tills någon kommer hem :D.
Jättesnällt verkligen! Så jag följde med hem till dom och lekte sönder deras barn och
fick mat av dom. Tack så mycket! Vilka snälla grannar man har, blir jobbigt att flytta
ifrån dom :'). Men nu är jag hemma!
Ska ut till huset nu och slita loss tapeter.. -.- Yay..
Jag orkar inte men jag orkar heller inte sitta här och ruttna i min ensamhet!
HAHA, kanske tar med systemkameran och går ut och fotar lite ;).
Ha en fin kväll läsare , vi hörs säkert ikväll igen.
Puss!
Tur att man har dom!
Otur när man glömmer haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0