hissdiss

fhdhf

- andra avenyn, det är så spännande och kul på samma gång. Det kommer nog aldrig bli tråkigt!

- snön, det blir så fint av den och man kan ha väldigt kul. Men den kan samtidigt vara lite jobbig.

- zac efron, han är baaaaara såå heeeeet!

- fredagar, så jävla gött med helg. Men helgen borde vara lite längre? Eller?

- skype, det är kul att inte bara skriva till varandra på msn utan oxå prata med varandra.


gk

- att det är så kallt, nu när det finns mycket att göra ute för en gångs skull kunde det ju vara varmt på samma gång. Håller ni med mig?

- H&M, dem får aldrig nya saker längre. Iallafall inget smink. När jag var där förra veckan hade dem samma saker som dom typ hade en månad tillbaka. INTE BRA!!

- pennor som inte funkar, pennor ska ju bara funka så är det ju??

- blogg.se, igår när jag ville skriva så loggades jag aldrig in!

- bilddagboken, man blir så jävla beronde haha. Facebook också!

- sega datorer, så jävla jobbigt ba!


Hoppas ni är nöjda hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0