jävla trött

jag orkar inte skriva egentligen....

i lördags åkte jag elin,olivia,charlie & lollo till torget
och titta och när vi var där så träffa vi erik o patteh.
Så stackarna fick gå med till gina och h&m.
Sen så kom sandras familj och hämtade mig med bilen och
dom körde mig o sandra hem till mig och vi typ
titta på film och åt godis. Sen sov hon hos mig
o vi hade fettkul.
På söndagen städade vi och sen gick jag och spelade match
mot aranäs, vi vann med 8-6 haha :)
Men nu är man trött som tuuusan...
Ska nog lägga mig framför tvn eftersom ingen rolig är inne på msn.

hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

hade du o sandra bestämt innan ja ringde ?

2010-02-01 @ 15:48:56
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0