Slask och snöbollar

Idag regnar det och typ snöar på samma gång?
Så det blir slask. Men alla bombade ändå in med snöbollar i kapprummet haha.
Jag fick en i ansiktet så jag blev jävla arg haha!
Vi gjorde inte så mycket iskolan idag hihi.
Jag vill ha loov nu!!! Skolan är inte kul längre haha.
När jag kom hem från skolan började jag pluggapluggaPLUGGA!
Asså orkar inte men har matteprov på fredag och jag måste verkligen
få bra på det. Men det är jobbigt och tråkigt! Så måste jag plugga SO
oxå, min hjärna kommer snart att sprängas. Men nu måste jag ta en liten paus.
På fredag är det mys hos Olivia ! Längtar? - som fan.


sfd

Tunika
BikBok
199 :-

hej

Mitt armband jag fick i julklapp av mormor.



hejdå



Kommentarer
Postat av: sofia

va fint =)

2010-01-29 @ 21:50:35
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: Katie

Du är så fin kompis!!!

2010-02-08 @ 16:19:34
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0