tjugoondejanuaritvåtusentio

Mamma fyller år om TVÅ dagar ?
Vad fan ska man ge henne då...
tips?

Jag har inte varit så aktiv på bloggen.
Men det ska bli ändring på det.
Idag så var det skolan och det hände väl inget speciellt där
egentligen förutom att dom låste dörren och hade tatt på
bort datan eftersom vi inte ska vara inne på datan och förstöra
den, men det gör ju ingen? Så det är egentligen konstigt.
I Bamba var det Thaigryta med ris, det var ganska gott haha. Inntresant iknow.
Sen var jag med Lollo ett tag men vi var mest inne på datan och sen
gick jag till emma ett litet tag och titta på top model.
Sen läxan och nu sitter jag här och jag är skithungrig fast jag åt
förut. Andra Avenyn börjar ikväll <3<3
puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0