BRÄNNÖ ÄR FINT MEN BARA OM MAN HAR SYSTEMKAMERA

iGår bestämde min kära familj att åka till brännö idag
så då passade jag på att träffa min käraste vän emma!
Så hon mötte upp mig vid båten och vi stack och badade och
det var asskönt i vattnet. Sen gick vi och köpte glass jag åt jordgubb och
chocklad haha inntresse klubben anteckar men iaf emma tog ngt som hette
typ "änglaglass" lite små werid kanske. Vi satte hos på ett berg men sen
ville emma gå och sätta sig på typ en brygga där folk som varit i bastun
springer ut nakna och bada. Så det kom en gubbe men som tur var var han
påklädd och sa typ : om ni inte vill se massa män springa nakna ut får ni flytta er.
och haha vi flyttade oss tillbaka till berget igen. Sen gick vi hem till emma och spelade
sims och gjorde typ en cp familj som blev über sexig. Vi gick också bort till en damm och
satte oss på ett berg och tittade på utsikten men vi båda längade efter våra systemkameror
som vi kommer få om ett tag. Sen tog jag båten hem och nu har jag grillat och sånt mys!
Mycket mysig dag Emma. Älskar dej alltid.
Hoppas ni också har haft en toppendag som jag.
pusss på er . :) ♥

jgf
- när jag äter glass kan det se ut så där hahah -
jgfrs
- våran supersnygga familj på sims -
gsf
- Satte mig i emmas fönster och blåste bubblor hahah normalt? alltid -
hl
- Emma ville också -
kgh
- snyggaste emma -
fgs
- OMG, ta inte seriöst -
fzjg
- supersnygga -
klö
- stil är något man har -
dh
- älskar dej -
fdh
- rose (katten) är läskig , inte alls så gullig som den ser ut, mer farlig -
jgf
- vårat missbilade hjärta hahah -

Nu har ni fått lite bilder, puss så länge :)


Kommentarer
Postat av: emma

okej den bilden på mig i mitten va inte okej HAHAH

älskar dig <3

2010-07-28 @ 23:44:06
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0