FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

fan också, jag glömde min kamerasladd hos mormor
så kan inte ladda upp bilderna jag, charlie och olivia
tog igår och idag. Alltid är det något ! :(

Kul var det iallafall hemma hos charlie.
Vi var ute och tog lite pics (som ja hade tänkt ladda upp).
Men det blev asfina bilder haha! Och så gjorde vi några roliga viedos,
som vi också tänkte ladda upp men glömde av det !
Sen så typ var vi inne på datan hela natten och gjorde lite hemliga saker ;)
Som faktiskt jag inte tänker skriva upp på bloggen.
Men kan säga en sak, show your boobs take off your bra (8) (bara så alla vet är det en låt)
Sen på morgonen vaknade vi typ runt 12 och gick upp tog
på oss och käka frukost sen stack jag och olivia hem bara för att hennes pappa kom och
hämta henne. Men det var iallafall helt sjukt kul !
Tack för natten och dagen :D måste göras om igen !
det var allt för mig / holmberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0