FYLLER ÅR

Jag fyller år idag, trevligt va?
Jag har redan fått lite presenter :
500 kr
ett halsband
ansiktsmask
en bok (dumpa honom hette den)
tofsar
underkläder
body lotain
och lite annat sånt smott och gott.
(Lägger in bild på allt jag fick senare idag..i think)
När jag kommer till min pappa
hoppas jag att jag får min systemkamera
eller data :D håller tummarna på det iallafall!

idag ska jag ha typ släktkalas mina kusiner kommer
och vi ska la typ käka tårta och sen kommer filip
hem från italien oxå..yihhah! Skrev jag igår att sofia
kommer på torsdag eller fredag ? det gör hon iallafall och
jag älskar det för jag saknar henne som tusan.
hon sa att hon skulle ringa ikväll så hoppas hon gör det!
så alla vet kommer jag hem på söndag, det blev lite senare än
tänkt för att sofia kom och då ville jag stanna. men så är det iallafall :)
hoppas ni får en lika bra dag som mig. ♥
kram på er / ' holmberg ♥


Kommentarer
Postat av: Charliie ♥

Låter som en rolig födelsedag! Grattis igen! xP <33

2010-07-06 @ 13:12:55
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/
Postat av: emma

jag och donja har köpt världens bästa present bara så du vet ;)<3

2010-07-10 @ 17:58:51
URL: http://emmaronnberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0