jag tänkte hissa & dissa lite ♥

Jag tänkte göra en annorlunda hiss och diss idag.
Jag skriver mera om varför jag dissar eller hissar det, låter det bra?

sa
sibylla, asså förlåt men jag fattar inte vad det är som är så gott ?
asså det är äkta sån skräpmat. ookej, mc är också det men dom
har iaf inte sån äcklig korv med mos. Hatar det :O Sibylla = tummen ner.

dessie, euuwwww säger jag ba. asså så feeeeeejk och fail är hon.
lixom tror hon ens att hon skulle börja blogga om inte kissie fanns?
nej för hon är en äkta wanna be med foundation på läpparna.
dessie eller vad du heter lägg ner .

norska holliwood fruar, dom är också fejk och haha.
vad mer behöver jag säga? Om dom svenska är fejk
då är dom norska ännu värre.

att sverige inte är med i VM, haha asså det är inte kul.
lixom fan ni suger. Ni får fan ta oh rycka upp eeeeeeeeeer !

dgs
Fotbolls VM, det är askul och titta på ju. Nej, jag ska inte börja i fotboll
men det är askul och titta på och jag kan bara säga GO BRASILLIEN !
Kaka ♥ (fast måste heja lite på tyskland också för det har jag lovat anke men jag tkr det räcker med eurovision song contest)

SOMMARLOV, självklart måste jag hissa mitt älskade sommarlov.
så jävla gött, bara softa hela dagarna ♥ (en minihiss blir soooolen (H) )

det är varmt i vattnet, i love it ♥ det går äntligen
att bada länge i vattnet i dag både hoppade jag från bryggan och log i lääänge !

supercrispiga chips, har ni sett den reklamen ?
med supercrispiga chips från OLW?
dom är SKITgoda mycket godare än dom vanliga
tycker jag iallfall ♥

/ holmberg









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0