nu ska det bli bättre och roligare inlägg, lovar & svär

förlåt för ingen uppdatering och sjukt tråkiga inlägg.
Men klart att nu kan det bara bli bättre :D

Jag har en känsla av att alla letar efter mig eftersom vi ska grilla nu
men jag är tvungen att skriva ett litet inlägg. Till mina läsare ♥
Igår var vi ju på torp och mamma gjorde några äreneden (alltså köpa presenter till mig såklart).
Lovar att lägga in bild på vad jag fick.
Men detta är vad jag önskat mig ;
plattång
pengar
PENGAR !
kläder
filmer
twlilight - bökerna
andra böker
armband
och åter pengar.

typ det iallafall, juste det ja min kamera-sladd är borta så kan inte ta några
bilder :O Men nu måste jag äta faktiskt dom väntar på mig.
Men om jag får tid över att springa in till datan lovar jag er ett inlägg eller två.
Kram sålänge och njuuuuuuut av sommarvärmen i just love it ♥
´/ holmberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0