BÄSTA DAGEN SOM SLUTADE LITE TRÅKIGT !

Idag träffade jag charlie och olivia.
Vi var först på torget ett tag och sen åkte vi hem till olivia och
gick därifrån till kungsten och sen till mariaplan hihi. Vi gick med
fötterna i plaskis, det var skönt! Sen hade vi lite svårt att komma på vad
vi skulle göra men sen kom jag på att vi skulle åka till fiskebäck och chilla
vid vattnet. Så vi tog spårvagnen till kungsten och sen åkte vi en buss till beryllgatan
fast vi kunde bara bytit vid påvelunds centrum så dumma är vi. HAHA, sen när
vi kom fram till fiskebäck. Så vi svalka våra fötter först men jag ville bada så jag
badade i leggins och bh haha. Men det var skönt som fan tyckte jag !
Sen tappade olivia sin mobil i havet, det var inte bra. Så nu är den sönder tror jag.
Charlottes pappa hämtade oss för att bussen skulle typ inte komma förens
en timma och vi orkade inte. Det var en asrolig dag fast det blev lite synd i slutet när
olivia tappade mobilen o de men a. Nu har jag asont i magen, ska nog chilla lite.
pussokram <3

Här kommer en bildbomd från dagen

gdds


- först tänkte vi gå ända till slottsskogen men vi ändrade oss -


reg


- mina tjejer till döden -


ausdu

- mysigt i plaskis -

dgk

- olivias och charlies fötter -

4rt

- väldigt fin bild på busshållplatsen -

el

- mina fötter i fiskebäck -

ere

- mina tjejer e coola -

dfdk

- fötterna <3 -

TACK FÖR DAGEN MINA ÄLSKLINGAR, NI ÄR BÄST <3
puss


Kommentarer
Postat av: simone

Vilka häärliga foton :D

2010-06-06 @ 16:29:10
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

"Så vi tog spårvagnen till kungsten och sen åkte vi en buss till beryllgatan

fast vi kunde bara bytit vid påvelunds centrum så dumma är vi. HAHA" gud va roligt, din blogg svämmar över av intressanta saker -.-

2010-06-08 @ 13:33:52
Postat av: simone

Helt underbart hår du har! :)

2010-06-08 @ 22:02:54
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0