DET FINNS INGA ORD FÖR HUR ROLIG DENNA VECKA BLEV

ASSÅ JAG ÄR HEMMA ! :D
saknat mig ? jag har saknat er.

Jag ska försöka förklara hur veckan blev på rävholmen
men ingen kommer orka läsa allting men ska skriva så
mycket som det bara går. Först vill jag bara säga att
jag har träffat tusen nya kompis (okej inte tusen men måånga).
Och dom har varit helt underbara. Rebecka, Felix, Nina , Mikela,
Jessica osvosv. Men iallafall i måndags började det med att alla
samlades vid önnereds brygga och sen fick vi åka emmas båt över till
rävholmen. Sen när vi var där fick vi våra rum. Tjejerna för sig och killarna för sig.
Jag vill bara säga att alla hus (allting typ) låg på bryggor. Så det kunde gunga
i huset. Sen så paddla vi kanot och spelade kort och vi började lära känna alla.
På kvällen så spelade vi kort och hade superkul.
Sen på tisdagen så åkte några först i väg till donsö och handlade.
Senare på dagen hade jag och sandra vattenkrig med årorna till kanoterna.
Jag blev skitblöt och sen kom Nina och Philip och ville vara med och det var vi mot dom.
Och jag blev ännu blötare (jag hade kläder på mig). Sen så bestämde vi oss att hoppa i vattnet
men kläderna på och så gjorde vi det. HAHAHA :D. Sen paddla vi kanot på kvällen och Becka och Philip
åkte på surfingbrädan och haha trilla i typ tusen ggr. Sen spelade vi kort på kvällen.¨
På onsdagen så åkte vi sån bildäck bakom en båt ni vet?
Fast jag gjorde inte men Becka och Lovisa gjorde haha :) Sen så
åkte vi till donsö och handlade , jag och mitt lag. Så vi lagade maten och vi gjorde grillspett.
Sen så satt jag, jessica , becka och några andra och höjde volymen på radion och sjöng med
ialla låtarna. Ni skulle sett , jag trodde att husen skulle sprängas eller nått hahah.
SÅ JÄVLA KUL. Sen så skulle vi dygna på natten för vi skulle till ledarna och väcka dom klockan 5 på natten.
Så Jessica som var lill-ledare sov hos oss för att hon var med på det. Men så orkade ingen vara uppe och då
sov vi och så ringde klockan klockan 5 men ingen orkade gå upp så vi somna om och sen vaknade vi klockan 7 och ba faaaaaaaaan också. HAHA så vi gjorde det kl 7 ist. Sen på torsdagen då åkte vi hem :(
becka , nina o alla andra vi kände inte varandra när vi kom till rävholmen men seriöst
fan va kul vi haft :O DU ÄR SÅ GULLIGULLIGULLIG SÅ SÖT SOM MITT SOCKERSÖTA HAVREFLAAAAAAAAAAAAAAN! ♥♥♥♥
ÄLSKAR ER
rebecka zachrisson
nina mizajanshade stavning?
mikela mirzajanshade
felix
philip och alla andra :O<3
Vi hörs sen bloggen :)<3

Kommentarer
Postat av: emma

rebecka zachrisson? :o det e min kompis :D<3

2010-06-24 @ 23:01:15
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0