HELT DÖD ! ;)

Jag är helt dööööööööööööd, nämen jag har pluggat i typ
en timme nu eller något och jag har fettont i huvudet nu.
På torsdag så är det ju matteprov och jag känner att det inte kommer
alls gå bra, det gjorde det inte på förra heller!

Idag i skolan hade vi iallafall vikarie igen (vi hade det igår med).
Idag hade vi Lars Fröberg hahah, asså han dampade seriöst hela tiden på
alla för att vi hade uppe mobilerna men han hade sagt att vi fick lyssna på
musik haha. Helt sjuuk, sen så när han gick ut ur klassrummet så
tejpade nina fast handtaget så det gick inte att komma in AHAHA.
Det var kul iallafall. Efter skolan köpte jag , lovisa , charlie och elin glass,
eftersom det var hur varmt som helst idag! I LIKE ☻
Sen tittade vi på filmen i hennes skor sen drog jag hem och nu ska jag nog äta något.
O sen kanske desprete housewifes.

Lyssnat på denna låten hela dagen,
bäst är den ? ♥
Tyskland vann ju hela eurovision song contest så ;)



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0