jag har ingen ide på vad jag ska ha för rubrik :)

tjao på er,
kom nyss hem från torget har köpt lite olika saker.
Bikini,shorts och skor :)
Jag tror att jag skulle vara med emma idag men jag läste på hennes
blogg att hon skulle vara med donja så ah det blir nog inte så.
Jag har faktiskt inget roligt att skriva,
söndagar är sämst. Fast nästa vecka blir en rolig vecka (hoppas jag).
Kramar till er.

och ännu en gång rösta på mig www.claaaudias.blogg.se ,
skriv en etta i en kommentar bara. PUSS PÅ ER SOM GÖR DET !
o tack till claudia som valde ut mig :)


Kommentarer
Postat av: emma

Förlåt, jag ringde dig imorse och du svara inte för jag tänkte fråga ifall donja kunde vara med :/



kan du ses imon? <3

2010-06-06 @ 20:38:17
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0