KOMMER SAKNA ER !

Ja, jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.
Imorgon är det ju sommarlov och jag har alltid varit glad då
men hallå? Hela klassen ska splittras och jag menar vissa av
dom har jag gått med sen dagis. Sen jag föddes nästan?
Och jag vet att det aldrig kommer bli samma sak igen
då. Så sjukt jobbigt ändå att jag aldrig kommer få
gå i grevegårdsskolan och måste säga hejdå till mitt andra hem
nästan. ♥

Men iaf så var vi i slottsskogen idag och gick runt
fast det var sjukt tråkigt sen så fick vi glass
igen, soft. Sen åkte vissa tbx till skolan och var i musiksalen
aslänge och dampade haha typ? Sen gick jag, elin , sandra , lollo
och charlie upp på taket och sen satte vi oss i en skog hahah o
ja myste :) Aja puss oh kram ♥

Vi genom åren =)<3
6B i mitt hjärta föralltid
gdssd
ghdsh
hdf




Kommentarer
Postat av: Katie

Liten du var där Elin!!! Puss, Katie <3

2010-06-17 @ 20:24:14
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0