KRÄFTAN :D

Idag så var det en kort skoldag vi slutade efter bamba och
vi gjorde typ ändå ba lekar. Asså ja fattar inte varför vi inte ba
kan sluta för det vi gör nu är helt onödigt..
Whatever sen så spelade alla tjejerna in torgny parodi haha.
Det var askul, sen åkte jag, sandra, olivia och lovisa till plaskis
och jag och sandra doppade våra fötter fast det spöregna
asså det har spö regnat hela veckan och det är asjobbigt -.-.
Sen missade vi spårvagnen tack vare lovisa för att hon skulle köpa sitt
jävla godis. HAHA, skoja ba men a. Sen så var vi hemma hos olivia och åt
lite macka och COLA (<3<3). Sen så pratade vi om stjärntecken av ngn konstig
andleedning. O sen frågade olivias pappa var charlotte va och så skrek jag kräftan
över hela lägenheten hahahah. Skitsamma ni kanske inte fattar men det var askul.
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och tittar på fotbolls vm.
men det står lixom 0-0 så det är inte så kul.

Juste imorgon ska jag åka till mitt sommarställe o vara där över helgen
så kommer inte blogga i typ 2 dagar. JAG KOMMER SAKNA ER!
Ha en bäst helg!!!!!!!!!!
VI HÖRS
/holmberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0