Earth hour (stavning?)

Om en timme ska man släcka ljusen
men jag vet inte asså. Är det verkligen värt det?
Ska ni släcka? ;)

Är sjukt trött eftersom jag har varit istan med sandra hela dagen ungefär.
Men jag köpte bara ett par örhängen. Men dom var fina ;).
Vi åt på macdonals också (dåligtdåååligt). Vi tittade på sån modevisning
och det var en där som vi kände lite små kul kanske. Sen gick vi till 4-gott
och köpte lite candy och jag köpte cola haha. Så åkte vi hem till sandra och tittade på
eva&adam först haha. Sen tittade vi på new moon som sandra och jag lånade av
sandras moster hihi. Sen gick jag hem och sen ska jag äta revben och titta
kanske lite på mellenium (män som hatar kvinnor).
Ha en grymt bra kväll :)♥

ska nog ha en frågestund ikväll så håll ögonen öppna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0