Idrottsdag

Idag var det idrottsdag då.
Först spelade vi pingistunering
jag & elin kom trea av tjejerna (y).
Mycket bra! Men vi har inte fått vårt pris än.
Sen åkte vi till askims ishall och åkte skridskor.
Det var kul men fick mitt flipp på skridskorna i början
för dom vill inte passa haha. Men sen gick det som tur
var. Vi åkte en massa och jag fixa så dom satte på musik
så alla älskar mig nu, säger vi. Vi åkte längre än alla så vi
hade hela hallen för oss själva i slutet. Det var väldigt nice!
Sen när vi skulle åka hem så kom vi till radiomotet och bussen
skulle inte komma på typ en halvtimme så vi gick till burger king.
Nina köpte typ tusen hamburgare o sånt så jag fick halva chesseburgaren,
men sen sa hon att jag skulle doppa den i hennes sås hahah och såsen var skit
stark så jag höll på att spy upp allt. Mindre mysigt men jävla kul.
Sen på bussen var busschaffören asrolig och han sa att vi inte fick dricka våra
drickor på bussen men sofia retade han och drack hahha. Sen på torget köpte vi godis
och åkta hem. Tack för askul dag! Älskar er. pussss
ska ladda upp bilder från skridskon på sönda och då får ni även bilderna får musset igår.
peeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0