Äntligen en ny header

Fan va skönt med ny header!
Tack Cassie ! :)

Idag var det skolan och så
sen åkte jag , olivia och charlie
först hem till charlie o mig och sen
satte vi oss på bussen till olivia som bor far aaway!
Nämen sen när vi skulle åka tillbaka till torget för att
köpa present så börjar det spöregna och åska när vi stod
på busshållplatsen. Bussen var försenad också haha ! Inte tur direkt.
Sen köpte vi present till en person hiihii. Sen åt vi mc och träffa elin där
vi satt där ett tag. Sen tittade vi lite i affärer men hitta inget (iallafall inte jag).
Charlie köpte en tunika som hon ska ha imon på lollos grillfest, seriöst lääängtar!
myccccccket bilder kommer tro mig! Men guuud vad jag babblar.
Nu ska jag lägga mig och titta på film, sen nattinatti. Tack för dagen mina tjejer ♥ 
ha det bäääst ♥

sggs
- jag och olivia -

Kommentarer
Postat av: Anonym

WB! :/

2010-05-20 @ 21:48:12
Postat av: elinholmberg

haha, kommentera kaxiga saker på min blogg visar ba hur omogen och patetisk du är :) och vet du ? jag vet bäst själv vad jag är och inte är.

2010-05-21 @ 16:05:28
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0