MYSIG DAG MED CHARLOTTE ♥

Ja, rubriken talar! Det var asmysigt.
Vi åkte till torget och där tittade jag på två klänningar till
skolavslutningen men jag bestämde mig för den ena.
(Bilder kommer här under)
Sen fikade vi lite men slush och chockladboll mums!
Charlie köpte en av twlightbökerna. Sen åkte vi hem t frölunda
och gick runt ett tag. Det var fan asvarmt idag gött var det :D!
Sen gick jag hem och åt och nu ska jag snart titta på ishockey
sverige - ngt annat lag haha!

lite bilder från today!
dgj
- den ena klänningen, men tror jag ska köpa den andra -
gsdg
- denna ska jag köpa -
dffd
- muums -
dfhf
- min slush -
vh
- sötaste charlotte -

ha en bra kväll ;)
pussar och kramar
från mig ♥

Kommentarer
Postat av: cassandra

Den som du ska köpa var faktiskt finare än den andra! :)

2010-05-18 @ 20:38:57
URL: http://caaaassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0