Nu; träning :)

Varför är måndagar alltid så himla jobbiga?
Är så j*vla trött men måste gå till träningen idag!

Skolan idag var som vanligt, astråkigt.
Vi hade elevens val och jag och lovisa satt ute
och "jobbade" med matte fast vi prata mest.
Sen satte vi oss på ett tak och softa lite men
sen vågade inte jag gå ner och så kom det några småungar
och höll på att mobba mig men dom lyckades inte speciellt bra haha =).
Sen kom jag ner haha fast jag vågade nog från början men bara det att lovisa
trodde jag skulle dö haha så jag fick inte hoppa sa hon!
Nu ska jag byta om och kanske äta ngt snabbt, vi hörs imon eller ikväll =))
pussokram
 dghgdf
- älskaälska -

hejdå

Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

hej!

skulle du kunna hjälpa mig med en sak? skulle vara jätte snällt. ta dig bara 2 sekunder och rösta på här, bidrag nummer 3. http://theshiet.blogg.se/2010/may/korat-och-klart.html#comment



hoppas du vill hjälpa mig, kram!

2010-05-24 @ 21:12:36
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0