börjar på S och slutar på NÖ

asså det var idag var det seriöst snöstorm när jag gick till skolan haha.
Eller det har det varit hela dagen haha ;).
I skolan bombade alla mig med snöbollar och jag vet inte hur många jag fick på mig haha.
I skolan var det bara tråkigt. Vi hade SA och vi hade teknik och matte för vi har
matteprov på fredag så jag måste egentligen plugga nu men jag orkar inte :P.
Efter skolan träffade jag Emma på torget för hon skulle köpa en mössa och en mascara
sen åkte jag hem och satte mig här men egentligen måste jag som sagt plugga men vi
får se hur det blir med det haha..;)
Jag har egentligen inte nått mer att skriva, så ni får ha en bäst kväll, i will try.
kramisar från mig!
En fin snöbild från google haha :).
fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0