DAMN, i love my life sometimes ♥

hej på er fina läsare, måste bara säga att ni gör min dag med era fina kommentarer!
idag har det varit en bra dag som tur är :).
I skolan hade jag världens längsta håltimma men jag var med vella nästan hela tiden, älskar dig vendela, tack för att du finns fina människa! Sen hade vi teknik på SAn och det var askul för jag
var på mitt damphumör och så var typ hela klassen där och två killar från en annan klass.
Och haha det ända jag kan skriva är att vi blev avstängda från tekniken nästa tisdag haha :) duktigt va!?
Sen hade vi bibblan och vi satt typ med vellas mac hela tiden, riktigt nice!
Sen slutade vi och då drog jag till torget och hon köpte mysbyxor och
vi käkade på mc. Tjockisar som vi e då ;)
Sen drog jag hem och då ringde sandra och sa att hon hade glömt sina böcker i min väska så jag
mötte henne och lämnade dom och nu har jag pluggat lite men har typ glömt en bok i skolan
så jag kan inte plugga mer haha. Imorgon är det onsdag och jag älskar onsdagar. ♥
ni får ha en superkväll, ni är grymma och super c00la alla där ute.

HFFH
TRO DET ELLER EJ MEN IDAG KOM FÖRSTA SNÖN!!
& DET ÄR BARA 9 NOVEMBER! :O thats ture babes.

fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0