Elin Holmberg, yeah it's me!

Tänkte skriva ett inlägg om mig själv, om vem jag är för er som inte vet.

Jag heter som sagt Elin Holmberg (som ni säkert redan vet). Jag är egentligen en helt vanlig tjej fast kanske lite udda. Jag försöker vara mig själv och trivs man inte med den jag är så får man helt enkelt skita i att vara kompis med mig haha. ;)
Jag älskar min familj mest i världen och dom får mig att må bra! Utan min familj skulle jag inte klara en dag i denna stora värld haha. Men jag älskar även mina vänner sjukt mycket. Dom som är äkta då förstås. För jag har haft en del falska som jag ångrar stort att jag lärde känna. Men jag hade inte tänkt att lägga mer energi på dom så därför skriver jag hellre om dom äkta. Jag tror dom vet vilka dom är och dom får mig också att må bra och livet utan dom skulle jag inte kunna tänka mig att leva.
Jag skulle kunna sitta här och skriva hur mycket om mig själv som helst men jag tänkte bara skriva om de viktigaste sakerna. Jag kan vara galen men jag kan också vara tyst. Det beror på vem jag är med eller var jag är någonstans. Om jag är mina äkta vänner så är jag oftast helt galen men om jag t.e.x har utvecklingssamtal i skolan är jag tyst som en mus.
När jag var liten var jag ungefär som alla andra barn. Jag gick på dagis och hade inte jättemånga vänner men vissa som jag verkligen inte kunde leva utan. Jag bodde i ett hus med min familj men när jag var sex år skildes mina föräldrar och jag var tvungen att flytta från huset och in i en liten lägenhet. Det var inte så jobbigt som det låter men klart att det var jobbigt.
Nu när jag växt upp har jag fattat att man måste alltid tänka på vad man säger och vad man gör för varenda litet fel i det man gör kan bli problem tillslut. Jag tror att det är många som förstår vad jag menar. Jag älskar mitt liv och jag skulle verkligen inte vilja byta ut det mot någon annans.
Min mormor och min mamma är verkligen de viktigaste personerna i mitt liv. Det är verkligen mina förebilder, det är min mening med livet och jag tror dom vet det. Kommer alltid vara på deras sida, vad som än händer.
Tja haha nu ska jag inte sitta här och tröka ut er och snacka om mitt liv mer
för NU ska jag duscha, hare gött :)

Kommentarer
Postat av: Katie

Bästa Elin <33 Minns den dagen du sade när mamma å pappa skulle skilja sig :'-( Det gjorde såå ont!

Vi har känt varandra hela livet och kommer ALLTID stå varandra nära!!!

Älskar dig min vän <33

Puss å kram

din Katie

2010-11-21 @ 13:06:17
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0