FRIDAY TOMORROW!! ;)

Tja bloggen, jag vill börja med att jag vill be om ursäkt för inlägget igår.
Men jag hade först skitstor blogglust och ba jag måste blogga sen
blev det helt stopp i hjärnan haha ;)

Idag känner jag mig duktig haha (både irioni och sant).
För på svenskan lämnade jag in min uppsats som jag
skrev. Det hände egentligen inte så mycket mer i skolan förutom
att vi körde pingis idag på idrotten och jag ägde ut John haha.
Nej men jag vann över han vilket är sjukt grymt eftersom han spelar
pingis typ varje rast och jag kör typ en gång om året! HAHA ;)

Efter skolan så träffade jag Lollo! Det var trevligt för har inte träffat henne på länge! :) Vi åkte till torget och kollade på najsiga kläder/smycken och sånt och jag hittade en ASsnygg tröja på ginatricot (bild kommer vänner så lugn bara lugn), och den ska jag köpa har jag bestämt mig för haha. Sen delade vi på en glass på mc (en som mc flurry magnum brownie) och jag tyckte sådär om den första gången jag smakade men nu var den asgod hihi. Sen drog jag hem och käkade och jag har glömt både matteboken och engelska boken så jag kan inte plugga..Jag sa ju att jag var duktig haha ;) Aja men ni får ha en sjuuuukt bra kväll och imorgon är det äntligen fredag fyfan va gött! Ha det bäst :D

ds
NEJ JAG HAR INGEN DUBBELHAKA !!!!!!!

ekltr
Helt mobbad bild haha men det e vi ju också haha ;)

fdhd

Kommentarer
Postat av: Lovisa :D

Snyggaste tröjan!!! Du måste köpa den!! <3

2010-11-11 @ 19:59:19
URL: http://lovisasomkallaslollo.blogg.se/
Postat av: charlotte ♥

Fin tröja! :D ♥

2010-11-12 @ 19:02:08
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0