GOKVÄLL

yes, tonight is a good night...
För nu känner jag mig mycket piggare och friskare haha.
Men jag har hicka och det är sjukt störande, har ni några tips på hur man få bort hicka? ;)
Jag vet att min blogg har börjat och bli lite tråkig men jag ska bättra mig!
För nu känner jag att det bara kliar i fingarna av att jag måste skriva haha.
Nu är jag hemma hos pappa igen och det har varit massa av staylister (stavning?)
som staylat vårat hus för dom ska fotografera det imorgon och lägga ut på nätet och sen ska det
vara vising här någon dag också hihi. Lite sorgligt men det kommer bli bra tillslut.
Och juste dom har lagt ut massa godis och pepparkakor i skålar (för att det ska se fint ut)
men jag kan nästan inte låta bli att jag ta en...eller två hhaha. :)
Imorgon är det onsdag, onsdag är en bra dag tror jag! Inte så långt till helgen faktiskt..
Jag ska försöka blogga lite mera ikväll men jag måste duscha också men jag har hela kvällen på
mig haha. Men ni får ha en sjukt bra kväll guys! ;)


efk
Tack för alla fina kommentarer förresten!

fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0