OHMYGOD

Jag har helt glömt av bloggen idag haha.
Men denna dag har varit riktigt najs! Först hade man
sovmorgon till tio som alltid på fredagar ;). Sen
hade vi tråkiga lektioner som matte och engelska..
Sen hade vi NO och hade typ ett läxförhör eller prov kan man säga
och jag failade ut totalt. Bra jobbat Elin! Usch, jag måste skärpa mig för snart
har jag utvecklingssamtal också! Men sen sa våran lärare att vi ska få våra macbooks
nästnästa vecka asså veckan 48!! Om jag blev glad? Jaaa haha :D.
Sen åkte jag in till stan och träffa världens bästa Donja och vi åkte till avenyn och
käkade på mc och snackade och sånt ni vet, mys ;). Sen drog vi hem till mig och vi har
softat här hela kvällen så det blev en riktig myskväll idag. Nu sitter jag här och Filip kollar på film
men egentligen borde vi båda sova för att vi ska upp tidigt imon för vi ska till våra kusiner för
min kusin fyller 15 på onsdag haha :). Men jag orkar inte gå och lägga mig så jag sitter nog här ett tag till.
Sov så gott så hörs vi imorgon igen, jag lovar.
dsg
Nu snöar det igen!
Hoppas det håller i sig nu!
fdhd

Kommentarer
Postat av: Katie

Här snöar det massor :D :D :D Det är såå otroligt vackert!!! I just love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hälsa Emil grattis!!! Tänk när han var lite (typ 1½ år) ville han bara vara med mig hela tiden, oj vad vi lekte han och jag. Hhaaaaahahhhaaaa!!!



Ha en bäst helg! Idag skall jag på Harry Potter jag längtar såååå!!!!!!!!!!!!

Puss å kram

Kate

2010-11-20 @ 11:19:24
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0