SLAPPSÖNDAG. + FARSDAG

Godmorgon ;)
Festen igår var najs. Jag tog inga bilder tyvärr..
Men vi typ dansade o sånt ni fattar :).
Efter festen igår typ somnade jag direkt jag var sjuuukt trött haha!
Idag ska jag nog inte göra något speciellt bara slappa och ikväll
ska jag till pappa och det är ju farsdag idag också och jag har inte
köpt något till pappa men han ska få en storkram och ett grattis, det får räcka haha :P.
Söndagar börjar bli najs ändå..Jag menar man behöver iallafall inte gå till skolan!
Det kommer nog mer bloggning idag så håll utkik.
Ha en sjuktbra söndag!

fdhd


Kommentarer
Postat av: Anna

Söndagar är verkligen bra för man slipper skolan :)

2010-11-15 @ 09:53:40
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0