VARIT HOS KUSINERNA MED SLÄKTEN..

har varit sjukt kul och snöiit! :D
Typ började med att jag fick gå upp sjukt tidigt och var astrött
så jag ville ba sova men sen drog vi till bussen och åkte till
en annan busshållplats och då kom mormor & morfar och hämtade
oss. Sen gick jag och min bästa kusin Sofia ut för vi tänkte åka pulka.
Men det var för lite snö så att pulkan skrapades mot berget :(.
Sen gick vi in och fikade och åt mat med min trevliga släkt.
Sen kom mina små kusiner och vi lekte lite med dom sen åkte vi hem.
Så nu sitter jag här hemma och gör ingenting för utom att skypa med Elin och massa andra haha :).
Men det har varit en asnice dag ändå. Men ni får ha det bra :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0