volleyboll är inte min grej

haha nej verkligen inte men kul har det varit!
Dagen började med att jag gick hem till sandra och vi åkte till nrj-hallen och träffade
dom andra där och så började vi spela turneringen. Vi vann en och förlorade två men
vi kämpade ändå väldigt bra tycker jag haha. Fast bra kan man väl inte säga att jag var
HAHA! ;) No, volleyboll is not my thing! Sen käkade vi våran matsäck och sen drog vi hem
och jag har nästan pluggat färdigt och ska dra till torget med Lollo. Inte för att torget är speciellt kul
men det finns verkligen inte nått annat att göra. Men vi hörs ikväll säkert och nu ska ni få
en grym cover på Bruno Mars sång, Just the way you are.
pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0