åkt runt hela Gbg idag, känns det som.

Det blev inte så att jag träffade Olivia idag, men
ska träffa mina absolut finaste Charlie och Olivia imorgon istället, längtar typ..;)
Men idag åkte jag med pappa och Anke typ till alla möjliga möbler och golvaffärer.
Vi måste verkligen fixa iordning här hemma för det ska komma Mäklare
och så ska det vara vising här nästa vecka typ. :) Känns lite sorgligt men ändå
okej. Men vi köpte lampor och målarfärg osv.
Men nu är vi äntligen hemma igen och jag ska snart äta och sen
åka till min mamma.
Så jag bloggar väl lite senare, tror det blir Hiss & Diss då också ;)

fdhd

Kommentarer
Postat av: Marina

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2010-10-31 @ 20:20:59
URL: http://mariinatouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0