Äntligen fredag !

Gah, va skönt med fredag eller hur?
Åh, på lördag ska jag Olivia och Charlie in till
stan och fika och sen sover jag och Charlie hos Olivia.
MM, riktig ECOstyle ;)

Iallafall, idag börjar min första lektion tio över tio,
så det är ju riktigt soft! :)
Jag har typ ont i magen nu men det går väl över hoppas jag.
Efter skolan ska jag träffa Charlie, vi ska göra en sak
men kommer inte skriva det ifall en person läser detta haha!
Har inte så mycket mer att skriva faktiskt.
Det kommer säkert mer bilder i helgen, ;)
Vi hörs senare älskade läsare!

F

fdhd


Kommentarer
Postat av: olivia♥

JAG VILL VETA VAD NI HAR FÖR NÅN ÖVERASKNING! :D <3

2010-10-01 @ 20:18:27
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0