KANSKE SAKNAR DET ÄNDÅ....eller inte

idag var jag med Olivia och kollade först på hennes lillasysters
handbolls match och jag tänkte att jag kanske skulle börja igen....HAHA nej jag skoja men
jag saknade det lite!
Sen drog vi oss till stan och käkade på donken och pratade om allt
och lite till. När vi gick omkring och åt glass på stan så spillde jag såklart
ner mina nya hunters, duktigt! Men det gick och få bort som tur var haha ;)
Idag är det söndag men det gäller och se det posetivit även om det inte finns
någott posetvift med det haha. Måste plugga till provet på tisdag också haha.
Typ en gång om året jag pluggar till ett prov känns det som! Men jag lovar er det
är det inte haha. Men nu ska jag käka och sen dra mig till morsan. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0