LIVET ÄR INTE ALLTID EN DANS PÅ ROSOR..

sådärja nu är jag tillbaka på bloggbanan igen haha ;)
nej jag skoja bara...
Men igår bloggade jag ju ingenting som ni vet och det var för att jag pluggade
hela eftermiddagen och sen orkade jag inte blogga :P.
Då var det skolan idag också då.. So provet gick väl bra tror jag men jag vet inte vad jag fick än...
Jag vet inte om jag vill veta heller haha..
Sen var jag med Sandra ett tag vi rensade hennes gaderob och sen fixade hon mina naglar
fast nu är dom fula igen för jag duschade och då kletade det ut sig, haha lyckat!
Jag e trött nu och ska bara slappa, ska inte plugga idag. Pallar inte! ;)
Vi hörs antigen i kväll imon.. Men jag vet ju att ni vill ikväll så tror det blir så...;)

fdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0